Примхи дітей

 

Наші діти - це наша старість.

Правильне виховання - це наша щаслива старість, Погане виховання - це наше майбутнє горе, Це наши сльози, це наша провина перед іншими людьми.

А. Макаренко

     Деяние батьки готово к тому же, чтобы люди были просто вывести их из-за своего поведения. То вони кажуть «так», а вже за хвилину - «ні», то есть есть вперто повторюють «я сам» и наполягають на своїй незалежності, а потім таким самим завзяттям відмовляються щосьити. Отак і точаться бурхливі баталії батьків и дітей, и нема тому, здається, краю.

     Приборкуючи норовливого малюка, ми повинні неодмінно пам'ятати таке:

   У жодному разі не слід сприймати незрозумілу, з погляду здорового глузду, поведение дитини як особисту образу. В повинні пам'ятати, ваша дитина поводиться так зовсім не навмисно! Вона аж ніяк немає на меті перетворити ваше життя на страхіття или позбутися вас, бо ви погані батьки.

Головна мета дошкільника - услуги по лечению непрофессиональных правил поведения, для йому нав'язують дорослі. Тому дитина підсвідомо йде на хитрість, відмовляючись коритися будь-яким вимогам батьків. Діти нічого не хочу сприймати на віру, адже завдяки своїй недовірливості вони розвиваються емоційно, фізично й соціально. Така поведенческая нормальна.

     Поводячись несправедливо, спонтанно, але начебто нещиро, дитина перевіряє своїх батьків, шукаючи відповіді на запитання:

«А яке місце належать мені в навколишньому світі? Что відповідає за моїдії? Якщо мама, як це було завжди, что чи потрібно мені контролювати своє життя? » Дорослі кілька разів в дневную пояснительную китині, якій слід поводитися, щоб бути в безпецій и жити в сінних. Дитина вбирає цю інформацію, немов губка, але потім не знає, що з нею робити. Малюк спочатку провоку батьків на певну реакцію своїми «не хочу» й «не буду», а потім, залежно від цієї реакції, сортує адресовані вимоги на сувории й не суворі.

     Турбуватися требуются саме тим батькам, несколько яких надто покірні й виконують будь-які вказівки, а вередливість - это нормальный етап в розвитку дитини. Это поведение виникає тоді, когда малюк починит свою окремість від батьків и вихователів, починить отідчувати себе незалежним и здатним до само, - стійних дій. Это відкриття, с одного документа, наповнює дитину гордістю й радістю, а зіншого - породжує страх перед усім новим. Само то же діти постійно балансують між «я сам» и «не буду».

      Дошкільнята використовую примхи, щоб переконатися, наприклад, чи правильно вони зрозуміли мамині заборони. Это ж ми з вами знаємо, що на оббивці канапи малювати не можна, а трирічний малюк може подумати, мама заборонила йому це робити лише тому, що була не в гуморі. Тому за кілька днів він нову спробу перетворити однотонну канапу на смугасту за допомого фломастерів. Йому треба переконатися, чи справді так робити не слід. Мама, напевно, подума, що малюк свідомо хоче роздратуватиїї. Та годі вам! У нього є важливіші турботи!

     Ваша дитина категорично відмовляється одягатися. Чому вона так робить? Тому що перевіряє вимоги дорослих на міцність. Дитина намагається зрозуміти, чи справді ситуація змінилася, і тепер заї вдягання вранці повинна відповідати вона сама, а не мама, як раніше. Дошкільник відчува, що від нього чекають якихось дій, але ніяк не може использовать ситуацію під контроль через свій вік. Зазвичай подібні суперечки тривають доти, доки малюк не переконаться, чтобы робити потрібно саме так, як кажуть батьки, а не оценка. Важно, щоб батьки були терплячі, налаштовувалися на переконання, а не на крик і покарання. Це непросто, але можливо, якщо дотримуватися деяких правил.

Правила и техніка спілкування с дитиною дошкільного віку

1. Дорослі повинні чітко визначити, яких правил дитина повинна дотримуватися завжди й обов'язково, а які можна іні й порушити. А щоб малюковы було легше підкоритися, запропонуйте йому компромис. Наприклад, якщо дитині нужно хотеться ліпити с пластилином на килимі в спальні, розстелить на ньому клейонку, или попросить дитину погратися на кухні.

2. Не встановлюйте забагато лімітів. Інакше ви не лише придушите дитячу допитливость, а й змусите дитину розпочати боротьбу, у якій батьки зазвичай програють. Якщо доросли скаржаться на те, що дитина занадто часто вередує, це означа, що дитина живе у світі тотальних заборон.

3. Якщоюк на всю вашу вказівку реагує, не замислюючись, словом «ні», звертайтеся до нього так, щоб він просто не зміг вам так відповісти. Наприклад, замість того, щоб грізно сказати: «То ти будеш нарешті вдягатися?», Краще запропонуйте «Давай я допоможу тобі вдягнутися», или читайте: «Що ти хочеш одягнути - штани чи шорти?» Хороший спосіб пом'якшити негативне від заборон - висловлювати свої вимоги так, щоб вони не звучали категорично.

4 . Допускается дошкольное віку впоратисісь со своими почтениями. Вона ще занадто маленька, щоб увечері сказати: «Я новенькое дуже втомилася, бо в мене стрес». Заметьте, что вона властвует по дорозу из садовой книги, через не купленную цукерку. Заспокойте малюка такими словами: «Я знаю, что тебе бувкий день, я придумаю тобі цікаву гру». Эта услуга уже погашена, поэтому она не подлежит изменению и не подлежит переводу. Крім того, їй буде приємно, що ви уважні до її емоцій.

5. Будьте готовы до несправедливости витівок свого малюка. Пам'ятайте, що дошкільник ще не вміє володіти собою так, як дорослі.

6. Быстрая доставка суперечити вам. Подібну реакцію може спровокувати напружена ситуація в сім'ї, наприклад, розлучение батьків или погіршення фінансового становища. Та или иная информация о проблемах в данной модели полностью переведена или переведена из однотонных групп до малых и средних предприятий. Це відбувається тоді, когда дитина невпевнена в собі, через втрату контролю над собою й над ситуацією, а зовсім не тому, чтобы їй хочуеться передувати й псувати вам нерви.

      Пам'ятайте, що виховання - це нелегка праця. І небагато батьків може поводитися в день у дня однаково. Ми періодично видна его безпорадність перед примхами дітей дошкільного віку, и як результат зганяємо злість на них. Якщо ви втратили самовладання, найкращий вихід - вибачитися перед дитиною. І ви переконаєтеся, що вона охоче вас пробачить. Доброе допомагание в критичних ситуаціях и почуття гумору. Не хвилюйтеся, рано чи пізно ваш малюк зрозуміє все, чого ви його навчили, і буде хорошою людиною. На все свій час!

     Маленькие дитина входить в складний багатогранний світ, у меня есть доводить бачити не тільки добро и справедливость, а й зло, нечесність, корисвість. Тож малюка треба навчити відрізняти добре від поганого. Педагогічно доцільними способами формування у дошкольных моральных рис є: етичні бесіди, читання художньої літератури; емоційно-позитивний стиль спілкування вихователя з детей, виявлення довіри до дитини; створення ситуацій, що потребують реального прояву моральних рис.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чим зайнятися з дитиною під час карантину?