Вчителю про стрес

Вчителю про стрес: 
Як допомогти собі в стресовій ситуації 
та профілактика стресів

В будь-якій екстремальній ситуації треба подумати, що я можу зробити, а що не в моїх силах чи компетенції, та перестати звинувачувати себе в тому, що від нас не залежить.
В стресових ситуаціях добре допомагає вміння концентруватися на проблемі, а не на особистих емоціях. Тоді ми намагаємося знайти альтернативні способи вирішення проблеми та обрати з них найбільш прийнятні.
Треба пам’ятати, що іноді ми приймаємо слова та дії інших на свій рахунок, хоча насправді для цього немає ніяких підстав.
Треба відволікатися та переключатися: зайнятися чимось приємним, що викликає позитивні емоції, допомагає розслабитися.
Якщо негативні емоції беруть гору, може допомогти виконання монотонних домашніх справ. Прибирання, приготування їжі діють заспокійливо, дають можливість відволіктися від факторів стресу.
Іноді виплеснути негативні емоції допомагають фізичні вправи, рухова активність. 
Щоб негативні емоції не накопичувалися, треба поділитися ними, наприклад, з колегами, близькими людьми, чи можна просто виписувати їх на папір, вести щоденник.
В будь-якій негативній ситуації можна знайти щось позитивне, спробувати концентруватися саме на позитивних моментах.
І, наостанок, не забувати про почуття гумору! З ним усі стресові ситуації переносяться значно легше.

Профілактиці стресових станів сприяє: 
встановлення реалістичних строків виконання важливих проектів;
визначення першочерговості завдань;
не відкладання роботи з неприємними проблемами;
приємні взаємовідносини з колегами та учнями;  
щоденне знаходження часу для того, щоб розслабитися, відпочити,
займатися фізичними вправами, ходити пішки, дихати свіжим повітрям, виконувати прості релаксаційні вправи, читати книжки, переглядати улюблені фільми тощо

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чим зайнятися з дитиною під час карантину?